من هم رباب عشقم و عشقم ربابی است - آن لطف های زخمه رحمانم آرزوست



۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

خیلی معمولی

کواکبیان یک جواب منطقی و کوبنده ندارد که دهان آن سلاخ اعظم (برادر حسین) را ببندد. سلاخ اعظم به نمایندگی از صنف شریف و زحمتکش سلاخان، موسوی را لِه می‌کند. اطاعت سر تا پای سخنگوی اتحادیۀ هویج‌السلطان‌ها و خیارالسلطنه‌ها (زاکانی) را قهوه‌ای می‌کند. امامی‌ کاشانی از تریبون جمعه می‌گوید نکن! دیگر امثال اطاعت، نمی‌کنند. ده‌نمکی می‌آید و حرف‌های روشنفکرانه می‌کند. دیروز امروز فردا مشغول پخش کردن است. این یارو کوشکی دهان‌آب نکشیده نام بازرگان را می‌برد و به نهضت آزادی حمله می‌کند. بعد از سه دهه ناگهان شاخص حضرت امام (ره) را بیرون درمی‌آورند. علی مطهری هم دهان‌آب نکشیده نام منتظری را به میان می‌آورد. زیبا کلام هم افسار به دهان مطهری می‌زند و یکه‌تاز می‌راند. میرحسین باید مانند علی(ع) از حق خود صرف نظر کند زیرا که ابوبکر کوتاه نمی‌آید. تمساح 2 رونمایی می‌شود. مهاجرانی به ریش ابوبکر می‌خندد. BBC تصویرش می‌پرد. از ضرغامی VOA پخش می‌شود. سید نجیب اصلاحات کجاست؟ نمی‌دانم. رَجَعَ مُعجِزَةُ الهِزارَةُ الثالث مَعَ سید حسن الخمینی الی مَقبِرَةُ جَدِّه و ضَحَکَ الی الشَیبِ الهاشمی. ثُمَ قال الحسن الخمینی لِهاهشمی مَع التلیفیون: خودت کردی که لعنت بر خودت باد. آملی لارجانی قلب مادران چشم انتظار را سوراخ می‌کند. قالیباف دار قالی را ول کرده و زیر تهران را سوراخ می‌کند. جوادی آملی همچنان قرآن تفسیر می‌کند. حسینیان قبر مرتضی سمیاری را می‌کند. کاظمیان می‌رود وردست زیدآبادی آب‌خنک بخورد. به دیوار بیت آیت‌الحق منتظری دو تا عکس بزرگ ابوبکر آویزان می‌کنند تا خلق‌الله اجباراً در مراسم ترحیم دو تا کار خیر کنند؛ یکی به روح منتظری درود بفرستند و یکی بر پدر ابوبکر لعنت.علی آقای خودمون بعد از تعلیق خوردن و ممنوع‌الورود شدنش، روزها خواب است و شبها گیلاس سر می‌کشد و بهمن دود می‌کند. تلفن زنگ می‌خورد. ناشناس است. برمی‌داری می‌گوید: باز که داری وبلاگ‌نویسی می‌کنی.

۱۴ نظر:

  1. آقا محظوظ شدیم. تاریخ یک ماه را که عمری بر ما گذشت یک جا نوشتید آن هم با چه ادبیاتی.

    خوش آمدید به وبلاگستان. گور پدر تمام ان تلفن‌های ناشناس و شناس. اگر اعتراضی نداشته باشی لینکت می‌کنم.
    م ر ی م
    http://gosast.blogsky.com/

    پاسخحذف
  2. سلام :

    از اينكه سر زديد وبابت لينك ممنونم

    مطلب طنز وجالبي بود ولي خيلي چيز هاي ديگه كم داشت كه ميشد به طنزش اضافه كرد

    موفق باشيد شما هم لينك شديد من را با اسم وفاميل خودم لينك كنيد ...متشكرم

    پاسخحذف
  3. با سلام
    متن زيبايي بود و پر طعنه!!! عكس‌هاي وبلاگتان و ترتيبشان بسيار زيباست. من هم با اجازه لينكتان كردم.

    پاسخحذف
  4. سلام
    شما هم با افتخار لينك شدي عزيز
    سبز باشي

    پاسخحذف
  5. سلام و سپاس دوست من
    متقابلاًلینک شدید

    پاسخحذف
  6. من تشکر از دوست گرامی آقا یا خانم زخمه در مورد مطالب این پستم باید بگویم مباحث مطرح شده از سوی ایشان چنان گسترده است که باید در چندین پست به توضیح شان پرداخت . امیدوارم فرصت شود در آینده در باره شان بحث کنیم.

    پاسخحذف
  7. سلام
    من اگر هزاربار هم از 13 آبان و 16 آذر و عاشورا بگویم باز نمی توانم حق مطلب را ادا کنم. یک قطره خون می گوید رازهای 13 آبان ها و 16 آذزها و عاشورا ها را

    پاسخحذف
  8. عکس عجب ادمای بزرگی رو گذاشتی تو وبلاگت... فقط نمیدونم چرا از "سیدجمال" زیاد خوشم نمیاد... شاید چون اینا ازش خوششون میاد من ازش بدم اومده!!... شاید هم چون اسمشو تو کتاب جنجالی اسماعیل رائین دیدم... بعنوان یه فراماسون گردن کلفت که ادعای مسلمونی و اتحاد جهان اسلامم داشت...البته خیلیها فراماسون بودن اما عوضش از این ادعاهای احمقانه نداشتن... منظورم اینه که شترسواری دولا دولا نمیشه

    پاسخحذف
  9. سلام دوست من
    به نظر شما بهتر نیست به جای اینکه به همدیگر توهین کنیم با هم حرف بزنیم؟
    نظر شما در مورد عدم حضور دوستان جنبش سبز در تلوزیون برای مناظره چیست؟
    نوشته تان تنها از نظر ادبی جالب بود ولی سراسر توهین و افترا بود.
    فکر نیمی کنید وقت آن رسیده که به حرفهای هم با آرامش گوش فرا دهیم؟
    امیدوارم همه طوری رفتار کنیم که وقتی پرده ها فرو افتاد و خود را در محضر پروردگار دیدیم مجبور نباشیم حرکت انگشتان پایمان را نگاه کنیم.
    از همه به نظر محتاج ترم
    یا علی

    پاسخحذف
  10. حکایت شادابی خبرگان [گل]

    منتظرتم

    پاسخحذف